מומנטום
שיחת מאסטרמיינד עסקית

שעה בה את משתתפת בסבב יעוץ עם 2 בעלות עסק נוספות.
את מציגה את הבעיה המרכזית שיש לך בעסק, מקבלת יעוץ אישי ממני,הכולל פתרון מדויק לבעיה, וגם משוב משתי משתתפות נוספות, שבעצם מייצגות את הלקוח הפוטנציאלי שלך.
בנוסף תוכלי לצפות איך אני מייעצת לשתיים הנוספות.
 
עם מה את יוצאת?
  • מענה לבעיה המרכזית
  • צפייה בשני סבבי יעוץ נוספים, בה את שומעת תשובות לשתי שאלות משמעותיות נוספות, וגם צופה מהצד בתהליך היעוץ שלי.

צוות מגזין פוקוס

חושבת על פרסום דיגיטלי?

הצוות המקצועי שלנו ידייק עבורך את כל השלבים שבדרך –מפרסום מודעה דיגיטלית נכונה ועד לעסק מבוסס ומצליח עם הרבה מאד כסף ביד. בשיחה ננתח את שיטת השיווק והפרסום שלך עד היום, נאתר את ה"מקומות הרגישים" במשפך השיווקי ונציע לך שינויים ממוקדים שיקפיצו לך את רמת המכירות.

עם מה את יוצאת?

  • תוכנית ברורה, וקלה ליישום
  • הדיוקים המשמעותיים בה,
  • מאפשרים לך לממש את החלום שכולם מדברים עליו את עסוקה בכל הדברים החשובים והפרסום עושה את העבודה השחורה
  • מאתר את הקהל שלך, מוכר בלעדייך
  • מכניס לך את הכסף שמגיע לך ביושר, ישירות לחשבון הבנק.

שמחה
Master CRM

לא משתלטת על העומס? רוצה להגדיל את העסק אך חסרות לך עוד ידיים עובדות? רוצה לייעל את המענה ללקוחות, את הטיפול בגבייה, ואת ניהול הפרויקטים? רוצה להתנהל במקצוענות?
במקום עוד מזכירה – תתקדמי לניהול העסק באמצעות מערכת CRM חכמה!
העולם העסקי החכם מכיר היום ביתרון העצום של ניהול עסק באמצעות מערכת CRM.
מענה מהיר ויעיל יותר ללקוחות, סדר בחשבונות ובכספים, טיפול יעיל יותר במשימות דחופות, ניהול חכם של המכירות – כל אלו תורמים לעסק מצליח ומשגשג הרבה הרבה יותר.
מוזמנת  לקבל ייעוץ לגבי מערכת CRM שתתאים לעסק שלך!
ברוכה הבאה לתחרות הפרסומות 
עסקים נדלקים!

ניתן לשלוח מודעות עד ליום רביעי כ"ז בכסלו, 1/12 בשעה 14:00
מודעות יתחילו לעלות לעמוד זה החל מיום רביעי כ"ז בכסלו, וייפתחו לדירוג הקהל!

תנאים להשתתפות:
1. התחרות מיועדת רק לנרשמות ל"עסקים נדלקים" (ההרשמה ללא תשלום). אם עדיין לא נרשמת:
2. המודעות שיתקבלו הן אך ורק מודעות המתאימות לפרסום בעיתונות החרדית.
3. מתקבלות רק מודעות, ולא: דפי נחיתה, חתימות מייל, פרוספקטים וכדומה.
שימי לב!
בחירת המודעות שיעלו לשלב ב' תהיה ע"י שופטות התחרות.
מודעות שיעלו לשלב ב' ייפתחו לדירוג על ידי הקהל ביום רביעי כ"ז בכסלו, 1/12.
בחירת המודעות שיעלו לגמר, וכן בחירת המודעה הזוכה, תיערך על ידי צוות שופטות מקצועי בכיר.
דירוג הקהל יובא בחשבון אך לא יהיה השיקול המקצועי היחיד. יובאו בחשבון שיקולים מקצועיים נוספים.
 
הנקודות יינתנו למודעה על פי הפרמטרים הבאים:
1. מסר חד וברור – עד כמה המודעה שלך ברורה ומובנת?
2. הנעה לפעולה – עד כמה המודעה גורמת לקונה להשתכנע ולפעול?
2. קריאייטיב שנון – עד כמה המודעה יצירתית ומעניינת?
3. עיצוב המודעה – עד כמה המודעה יפה, מושכת ומעוצבת במקצועיות?

מוזמנת להשתתף בתחרות, הרווח כולו שלך!
אסתי לוין ופערי שיש, מנהלות "עסקים נדלקים"

זכית!!

ב-15% הנחה
על בניית אתר מקפיץ לעסק

למימוש עד: 15.12.21

Days
Hours
Minutes
Seconds

happy holidays

we want to hear from you